گیر کردن کودکی در اتصالات مستر پایپ فاجعه ای وحشتناک به بار آورد

همانطور که اطلاع دارید اتصالات مستر پایپ در اندازه های مختلف وجود دارد. لوله ها و اتصالات PVC از یک سیستم اسمی برای اندازه استاندارد استفاده می کنند. معنی آن این است که تمام قسمت های یک اندازه با یکدیگر سازگار هستند.

به عنوان مثال، تمام کانکتورهای پی وی سی 1 اینچی بدون در نظر گرفتن برنامه زمانی آن، روی یک لوله 1 اینچی قرار می گیرند.

هنگام کار با لوله ها و اتصالات PVC، اندازه اسمی باید نقطه تمرکز شما باشد. اتصالات PVC با کیفیت خوب را می توان حتی با مواد غیر پی وی سی نیز استفاده کرد.

در چنین سناریویی، باید روی قطر بیرونی لوله تمرکز کنید و تعیین کنید که آیا با قطر داخلی کانکتور سازگار است یا خیر.

امروزه بازار انواع مختلفی از اتصالات پی وی سی را درست مانند لوله های پی وی سی ارائه می دهد. هر کانکتور برای خدمت به هدف و کاربرد خاصی طراحی شده است که مزایا و معایب خود را دارد.

اتصالات لوله کشی بر اساس اندازه، هدف و مواد متفاوت است. شما اغلب باید لوله هایی از مواد مختلف را با اتصالات انتقال به هم وصل کنید.

اتصالات

موادی که امروزه مورد استفاده رایج هستند – مس، پی وی سی و CPVC، PEX، ABS، فولاد گالوانیزه و چدن – اکثراً می توانند با اتصالات مناسب به یکدیگر متصل شوند.

با وجود تمام اندازه‌ها و مواد مختلف لوله، همه چیز ممکن است گیج‌کننده شود. اتصالات خطوط آب با اتصالات خطوط فاضلاب و فاضلاب متفاوت است.

جای تعجب نیست که لوله کش های حرفه ای بدون یک کامیون پر از یراق آلات جایی نمی روند. این کمد جادویی آنهاست که به آنها اجازه می دهد تا نصب و تعمیرات را بسیار کارآمدتر از آماتورهایی مانند من انجام دهند.

این روزها بیشتر زهکش ها با پلاستیک PVC یا ABS ساخته می شوند. اتصالات تخلیه پلاستیکی معمولاً چسبانده می‌شوند، اما آنهایی که ممکن است نیاز باشد به طور موقت جدا شوند، مانند شاخه‌های تمیزکننده، رزوه‌دار هستند.

در اینجا رایج ترین اتصالات تخلیه آورده شده است. این لیست شامل کوپلرها و خم‌های معمولی نمی‌شود، زیرا آنها مشابه مواردی هستند که برای لوله‌های آب استفاده می‌شوند و اهداف یکسانی دارند.