گلدان میناکاری اصفهان اصیل هنر موجب تغییر رنگ گل ها می شود

گلدان میناکاری اصفهان اصیل هنر های پایه دار را می توان در یک میز مجلل گنجانید که معمولاً در عروسی ها یا مهمانی های شام بزرگ دیده می شود. گلدان های پایه مرتفع می توانند روی زمین بایستند و تا سطح میز بلند شوند تا سالن های بزرگ یا بخش های ردیفی را بشکنند.

یک گلدان پایه شیشه ای چند رنگ زیبا می تواند به صورت فصلی تزئین شود و نقطه کانونی منظره میز شما باشد. برای ایجاد پایه ای برای نمایشگر، با افزودن رنگ سبز پرکننده شروع کنید. ساختن دسته گل از داخل به بیرون، عمق و ارتفاع هر یک از گل ها را برجسته می کند.

رزهای نارنجی را به آن اضافه کنید و سپس دکمه های سبز رنگ را اضافه کنید. سپس گل میخک‌های سفید را در سراسر دسته گل قرار دهید تا رنگ‌های پررنگ نارنجی و سبز نرم شود و سپس نیلوفرهای هیبریدی نارنجی را به آن اضافه کنید تا ظاهری نسبت به بیرون دسته گل ایجاد کند. با افزودن توت هایپریکوم هلو به پایان برسانید تا بافت و شکل بیشتری به نمایشگر اضافه کنید.

شکل‌های گلدان شیپوری معمولاً در عروسی‌ها دیده می‌شوند تا یک لایه دیگر از ارتفاع را به گلدان مرکزی یا کفی اضافه کنند. آنها معمولا از شیشه یا کریستال ساخته می شوند و دارای قسمت بالایی پهن و گردنی باریک هستند. گلدان های شیپوری برای میزهای مرکزی مناسب هستند زیرا برای دید مهمانان مزاحم نیستند یا مکالمه را محدود نمی کنند.

با بریدن فوم گل‌ها برای قرار دادن بالای گلدان شیپور شروع کنید و از یک صفحه پلاستیکی به‌عنوان پایه‌ای برای فوم استفاده کنید تا قبل از قرار دادن آن در گلدان ترومپت، آرایش خود را بسازید. ابتدا شاخ و برگ را به کف گل اضافه کنید و گل رز اسطوخودوس را ببافید.

سپس میخک ها را در بالا و پایه دسته گل و همچنین ساقه های لیزیانتوس را در سراسر دسته گل اضافه کنید. در نهایت ساقه های اکالیپتوس را به بالا و کناره های دسته گل اضافه کنید تا یک سطح افقی ایجاد کنید و حجم آن را افزایش دهید.