کیسه زباله آیری پلاست زباله های شما را بازیافت می کند

همانطور که می دانید داشتن کیسه زباله آیری پلاست در زندگی روزمره ضروری است. این نوع کیسه زباله کاربردی هستند، برای جمع آوری انواع زباله ها خدمت می کنند و برای بهبود بهداشت در نظر گرفته شده اند.

کیسه های زباله از مواد مختلفی ساخته می شوند و در اندازه های مختلفی تولید می شوند. این بدان معنی است که می توان آن را در هر زمان با نیازهای فردی تنظیم کرد.

مانند کیسه های زباله، کیسه های زباله نیز در انواع مختلف از پلی اتیلن ساخته شده اند. در این میان اما بین جنس های مختلف تمایز قائل می شود. می توانید از فیلم های HDPE و LDPE برای کیسه های زباله استفاده کنید.

آنها با سطوح مختلف فشار ساخته می شوند. این فیلم ها ویژگی های مختلفی را ارائه می دهند که کیسه های زباله را نیز مشخص می کند.

کیسه های زباله ساخته شده از HDPE را می توان به آسانی از طریق ترک خوردن آنها شناسایی کرد.

کیسه

اگر کیسه زباله جابجا شود، ترک می خورد. کیسه های زباله HDPE در برابر دما بسیار مقاوم هستند.

آنها معمولاً با ضخامت مواد کم همراه هستند. در نتیجه، فیلم ها در تولید کیسه های زباله نیز خود را ثابت کرده اند.

کیسه های زباله HDPE تراکم بالاتری دارند. با توجه به این تراکم بالا، آسترهای سطل می توانند بسیار نازک باشند، اما همچنان استحکام پارگی بالایی دارند. با این حال، مقاومت در برابر پارگی این طرح ها کم است.

بازار اکنون بیش از دو کیسه زباله برای عرضه دارد. طیف کیسه های زباله زیاد است و مدل ها با ویژگی های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند.

مهمترین چیز در اینجا اندازه و مواد استفاده شده است. کیسه های زباله مدرن در حال حاضر عمدتاً تجزیه پذیر هستند.

علاوه بر این، اکثر مدل‌ها دارای بند کشی هستند که با آن می‌توان آن‌ها را محکم بسته تا محتویات حتی پس از ریختن در سطل زباله از بین نرود.

سفتی مواد نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در اینجا تفاوت های زیادی وجود دارد، دقیقاً به دلیل استحکام.

به خصوص وقتی صحبت از مایعات می شود، کیسه های با کیفیت پایین به سرعت تلو تلو می خورد و باعث ایجاد سوراخ های ناخوشایند می شود.