کمربند مردانه لویی ویتون موجب آب شدن چربی های اضافی شکم می شود

امروزه این بحث وجود دارد که کمربند مردانه لویی ویتون منسوخ شده اند که اگر شلوار شما به درستی جا می شود نباید به آن نیاز داشته باشید.

اما در لباس مردانه موارد زیادی وجود دارد که ممکن است غیر ضروری تلقی شوند. چرا وقتی تلفنتان ساعت را دقیق‌تر نشان می‌دهد ساعت بپوشید؟ چرا اصلاً جواهرات را درگیر خود کنیم، در حالی که واقعاً هیچ هدفی ندارند؟

درست است که برای بالا نگه داشتن شلوار به کمربند مردانه لویی ویتون نیازی نیست، اما مانند بسیاری از بهترین اکسسوری های مردانه، ارزش آن ها بیشتر از عملکرد آن است.

یک کمربند مردانه لویی ویتون با کیفیت خوب اغلب گیلاس در بالای کیک لباس مردانه است، لمس نهایی و یک مکمل ایده آل برای یک ظاهر کلاسیک.

نحوه بستن کمربند مردانه لویی ویتون: در حالی که استفاده از آن‌ها در سال‌های اخیر کاهش یافته است، شاید همگام با افزایش لباس‌های غیررسمی، کمربندها همچنان یکی از ضروری‌ترین لباس‌های مردانه امروزی هستند.

کمربند

اکثر شلوارها و شلوارهای جین هنوز هم با حلقه های کمربند مردانه لویی ویتون ساخته می شوند. و به لطف فراوانی سبک‌هایی که امروزه ارائه می‌شود، دیگر نیازی نیست که کمربند بستن را با روزهای مدرسه خود مرتبط کنید.

بسته به ظاهری که می‌خواهید، یک کمربند مردانه لویی ویتون خوب انتخاب شده می‌تواند یک شلوار جین را زیبا کند، یک کت و شلوار بپوشد یا یک عنصر متعلق به اواسط قرن را به ترکیب پیراهن چینی و آکسفورد اضافه کند.

در حالی که یک کمربند مردانه لویی ویتون نباید از افتادن شلوار در اطراف مچ پا جلوگیری کند، اما می‌تواند باعث اطمینان خاطر شود و آن‌ها را دقیقاً در مکانی که قصد پوشیدن آن را داشتید نگه می‌دارد یک ویژگی بسیار مفید برای شلوارهای بلند که در بالا قرار دارند.

اگر ترجیح می دهید با چرم های خود هماهنگ شوید، یک کمربند مردانه لویی ویتون می تواند نقطه پایانی باشد که از دست داده اید. یک کمربند مشکی مینیمالیستی و چرمی مات که افزوده ظریفی به یک ظاهر گاه به گاه هوشمند است برای مثال یک جفت چکمه مشکی چلسی را کاملاً تکمیل می کند.

در حالی که برای چیزی که بیشتر از لباس کار الهام گرفته باشد، یک کمربند مردانه لویی ویتون چرمی قهوه ای واکس دار به خوبی با چکمه های قهوه ای Red Wing ست می شود.