کلوچه کنجدی مغزدار موجب رشد سریع استخوان ها می شود

بهترین چیز در مورد کلوچه کنجدی مغزدار این است که انواع مختلفی از آنها وجود دارد، به این معنی که همیشه چیزی متناسب با سلیقه و ترجیحات همه وجود خواهد داشت.

می توانید به سراغ شیرینی های جویدنی یا ترد بروید یا به سادگی کلوچه کنجدی مغزدار را انتخاب کنید که با چیپس شکلات، آجیل خرد شده یا میوه های خشک پر شده اند.

احتمالاً Drop Cookies رایج‌ترین نوع کوکی‌هایی است که با آن مواجه می‌شوید. کوکی قطره ای اساساً به کوکی هایی گفته می شود که از تپه های کوچک خمیر کوکی تهیه می شوند که روی یک ورقه پخت “ریزش می کنند”.

گردهای کوچک خمیر کلوچه کنجدی مغزدار معمولاً با قاشق بستنی، قاشق یا به سادگی با دست روی ورقه پخت می‌ریزند.

کوکی‌های قطره‌ای معمولاً حاوی طیف گسترده‌ای از مواد پرکننده و مخلوط‌شده مانند شکلات چیپسی، آجیل خرد شده، میوه‌های خشک و پاشش هستند.

انواع مختلف کلوچه کنجدی مغزدار قطره‌ای شامل چیپس شکلاتی، کشمش بلغور جو دوسر، شکلات سفید و ماکادمیا و کوکی‌های سیاه و سفید است.

کلوچه کنجدی مغزدار را برش بزنید و بپزید ممکن است ساده‌ترین دسته از کلوچه باشند. یک کوکی برش و پخت به سادگی به شیرینی اشاره دارد که معمولاً به شکل کنده یا استوانه در می‌آید، سرد می‌شود و سپس قبل از قرار دادن روی یک ورقه پخت، به صورت گرد برش می‌شود.

کلوچه

کلوچه کنجدی مغزدار را برش بزنید و بپزید، به لطف چرخاندن خمیر و بسته بندی آن در پلاستیک، اغلب شکل دایره ای کاملی دارند.

انواع کوکی‌های برش و پخت عبارتند از کلوچه‌های جشن، سیبل، بیسکوتی، و انواع خاصی از کوکی‌های شکری، مانند انواعی که از خمیر شیرینی شکری از قبل تهیه شده در فروشگاه تهیه می‌شوند.

کوکی های بریده شده یکی از جشن ترین و جشن ترین انواع کوکی ها هستند به خصوص در تعطیلات. همانطور که ممکن است از نام آن حدس زده باشید کوکی‌های بریده شده کوکی‌هایی هستند که از خمیر تهیه می‌شوند که با وردنه باز می‌شوند و سپس با استفاده از کاتر کوکی‌ها برش داده می‌شوند.

به طور متناوب، با این حال، برخی از کلوچه کنجدی مغزدار برش خورده از پرس کلوچه ساخته می شوند. هنگامی که تعطیلاتی مانند کریسمس فرا می رسد فرصتی عالی برای شکستن درخت و برش های تاج گل شکل کوکی و تزئین آنها با رویال آیسینگ سنتی است.

کلوچه های کنجدی مغزدار برش‌خورده می‌توانند اشکال و طعم‌های مختلفی داشته باشند تا زمانی که خمیر قابل رول باشد، اغلب به راحتی می‌توان انواع شکل‌ها را برش داد.

چند نوع مختلف از کلوچه کنجدی مغزدار برش خورده عبارتند از کلوچه های شکری، کلوچه های شیرینی کوتاه، شیرینی های زنجبیلی وکلوچه های اسپریتز.