کفش کلارک ویتنامی عجیبی که با پوشیدنش پرواز می کنید

در پایان روز کفش کلارک ویتنامی برای محافظت از شما پوشیده می شود. کفش خود را بسته به نوع فعالیتی که بیشتر درگیر آن خواهید بود انتخاب کنید زیرا برای انجام آن حرکات طراحی شده است.

همیشه کفش هایی را با جوراب های مناسب امتحان کنید. جوراب‌های ورزشی یا جوراب‌هایی که هنگام ورزش می‌پوشید.

اگر مطمئن نیستید که در یک کفش کلارک تناسب اندام به دنبال چه چیزی بگردید از کارکنان بپرسید زیرا باید آموزش ببینند که به شما کمک کنند تا بهترین کفش را برای خود پیدا کنید.

و به پاهای خود گوش دهید اگر آنها را امتحان کردید و پاهایتان “نه” گفت، یک جفت دیگر را امتحان کنید تا زمانی که مناسب ترین حالت را پیدا کنید.

کفش کلارک خاص برای ورزش های خاص طراحی شده اند به این معنی که کفش برای محافظت در برابر حرکات خاص و پشتیبانی از مکان هایی که به آن نیاز دارند طراحی شده است.

به عنوان مثال: کفش های بسکتبال برای ضربه های سنگین برای پریدن طراحی شده و همچنین از مچ پا برای چرخش های سریع پشتیبانی می کند.

کفش

داشتن کفشی که نیازهای شما را بشناسد به این معنی است که می توانید با آگاهی از اینکه قبلاً خطر آسیب دیدگی را کاهش داده اید، به طور موثرتری بازی یا تمرین کنید.

کفشی را انتخاب کنید که به شکل پای شما باشد. کفش‌هایی را که خیلی تنگ هستند، نخرید، انتظار داشته باشید که به اندازه‌ی مناسب کشیده شوند.

هنگام ایستادن مطمئن شوید که فضای کافی (3/8 تا ½ اینچ) برای بلندترین انگشت پا در انتهای هر کفش وجود دارد. با کفش‌ها راه بروید تا مطمئن شوید که مناسب هستند و احساس خوبی دارند.

کفش ها را با اندازه مشخص شده در داخل کفش انتخاب نکنید، بلکه با توجه به اینکه کفش چگونه با پای شما می آید انتخاب کنید.

کفشی که می‌خرید باید همیشه به همان اندازه که به نظر می‌رسد، حس خوبی داشته باشد. کفش هایی که به درستی مناسب هستند دوام بیشتری دارند، احساس بهتری دارند و هر روز شیوه زندگی شما را بهبود می بخشند.