کفش اسکیت banwei زانو درد پسری را درمان کرد

کفش اسکیت با پوسته ورود آسان طراحی شده اند تا با تلاش کمتر وارد و خارج شوید اگر کفش اسکیت banwei خود را در بالکن هتل یا جایی سرد بگذارید، پوسته سفت می‌شود و آستر یخ می‌زند و صبح می‌رسد که کفش اسکیت شما عملاً پوشیدنی نمی‌شوند.
بسیاری از کفش اسکیت هید دارای یک حلقه روی زبان هستند تا در هنگام پوشیدن کفش اسکیت به شما کمک کند، به آرامی این حلقه را بکشید تا زبان را به سمت بالا و به سمت خارج از پوسته بلند کنید در حالی که پای خود را داخل کفش اسکیت می کشید.

با سفت کردن تسمه برق، که بند نوار چسب در اطراف بالای کاف است، شروع کنید، بعد، سگک سوم را درست بالای مچ پا، سپس سگک چهارم را قبل از حرکت به سمت سگک بالای پای خود و در نهایت سگک را در انگشتان پا محکم کنید.

سگک های بالای مچ پا و بند برق باید خیلی سفت باشند، اما نه طوری که جریان خون را قطع کنند، در حالی که سگک های بالای پای شما باید با انگشت محکم باشند تا گردش خون را محدود نکنند.

بند دوبل پاور بوستر ولکرو به عنوان یک قرقره دوتایی برای بسته شدن بهتر و بسته شدن محکم تر روی کاف عمل می کند، بند تقویت کننده الاستیک امکان پاسخ پویا تری به کفش اسکیت را می دهد، نتیجه: انتقال دقیق تر انرژی و واکنش سریعتر اسکی.

کفش

هنگامی که کفش اسکیت خود را در ابتدا کمان کردید، چند بار آن ها را خم کنید تا نشان دهید که آیا خیلی تنگ هستند یا خیلی گم شده اند.

پای شما نباید در داخل کفش اسکیت بلغزد، بنابراین اگر خم می‌شوید و احساس می‌کنید پاهایتان به طور قابل توجهی حرکت می‌کنند، سگک‌ها را یک یا دو بریدگی سفت کنید.

انگشتان پا باید به آرامی انتهای کفش اسکی را مسواک بزنند اما نباید احساس گرفتگی کنند، اگر فشاری روی انگشتان پا وجود دارد، خم شدن به سمت جلو به داخل کفش اسکیت باید این فشار را کاهش دهد.

انعطاف پذیری اشاره به نرمی یا سفت بودن کفش اسکیت بر اساس پلاستیک مورد استفاده دارد. فلکس زمانی در کفش اسکی رخ می دهد که اسکی باز مچ پا و زانوی خود را خم می کند.

انعطاف پذیری می تواند از نرم تا سفت متفاوت باشد، وزن و قد اسکی باز عوامل کلیدی در تشخیص انعطاف پذیری صحیح است، اسکی‌بازی که کوتاه‌قد و سبک است معمولاً به اندازه یک فرد بزرگ‌تر و سنگین‌تر به کفش اسکی فشار نمی‌آورد.