پالت پلاستیکی نقاشی موجب زندانی شدن کودکی شد

شاید یکی از نمادین ترین نمادهای هنرمند خوب پالت پلاستیکی نقاشی باشد. آنها اغلب بدیهی تلقی می شوند. با این حال پالت یکی از مهمترین ابزارهایی است که یک هنرمند از آن استفاده می کند.

پالت: تخته نازکی است که هنرمند زنگ ها را روی آن می چیند و رنگ ها را مخلوط می کند. طیف رنگی که یک هنرمند برای یک تصویر خاص استفاده می کند.

پالت یکی از آن لغات در زبان انگلیسی است که بیش از یک معنی دارد. این می تواند به ابزار واقعی که یک هنرمند برای ترکیب رنگ ها استفاده می کند یا به مجموعه ای از رنگ های مورد استفاده برای ایجاد یک طرح رنگ اشاره کند.

برای این مقاله وقتی به پالت نقاشی رنگ روغن یک هنرمند اشاره می‌شود، به سطحی اشاره می‌کنم که هنرمند برای ترکیب رنگ روی آن استفاده می‌کند.

انواع مختلفی از پالت ها برای هنرمندان نقاشی رنگ روغن در بازار موجود است. آنها از مواد مختلفی از چوب گرفته تا کاغذ و پلاستیک ساخته می شوند و در انواع و اقسام اشکال و اندازه ها وجود دارند. این یک موضوع ترجیح شخصی است که نوع، شکل و اندازه را برای استفاده انتخاب می کنید.

پالت نقاشی رنگ روغن یک سطح سفت و صاف است که یک هنرمند از آن برای چیدمان و ترکیب رنگ ها روی آن استفاده می کند.

هر سطح صاف ممکن است برای یکی استفاده شود. با این حال آنهایی که از مواد سخت، بی اثر و غیر متخلخل ساخته شده اند، بهترین پالت ها را می سازند. اینها شامل چوب، پلاستیک یا کاغذ مومی است.

پالت ها همچنین می توانند در اندازه و شکل متفاوت باشند. شناخته شده ترین نوع پالت نقاش از یک تکه نازک چوب مستطیلی یا کلاسیک به شکل کلیه ساخته شده است که به طور خاص برای نگه داشتن در دست و قرار دادن روی بازو بین آرنج و شست طراحی شده است.