نقش مهم فنر ها در راحتی مبلمان

کوسن ها ممکن است شکل مبل راحتی ترک را بدهند، اما در واقع این فنرها هستند که در درجه اول راحتی آن را تعیین می کنند.

اگر تعلیق فنری دست‌بند هشت طرفه معادل یک غذای هشت وعده‌ای است که به خوبی آماده شده است، تعلیق فنری جیبی و فنری هر دو به عنوان شام مایکروویو ارزیابی می‌شوند: سریع، ارزان و در نهایت پایین‌تر. سیم‌پیچ‌های قطره‌ای به‌عنوان شبکه‌ای مستقل از فنرها نصب می‌شوند.

به دلیل پیکربندی فلز روی فلز، تمایل به جیرجیر دارند. سیم‌پیچ‌های جیبی، که شبیه سیم‌پیچ‌هایی هستند که در تشک‌های فنر داخلی قرار می‌گیرند، می‌توانند در طول زمان تغییر شکل دهند، زیرا وزن را به‌طور یکنواخت توزیع نمی‌کنند و باعث ایجاد فرورفتگی در صندلی می‌شوند.

هنگام بازرسی مبل راحتی تک نفره فنری، هنگام نشستن و جابجایی در لبه‌های بیرونی و گوشه‌های مبل به صدای جیر جیر و جیرجیر گوش دهید. هر چیزی که شنیده می شود ممکن است نشان دهنده نصب نامناسب یا شل بودن فنر باشد.

در کارخانه Mitchell Gold + Bob Williams، قاب‌های مبل راحتی اصفهان باب ویلیامز با دو تار پلی پروپیلن (سمت چپ) و تکیه‌گاه فنر سینوسی (مرکز) ساخته می‌شوند. عکس: توسط میچل گلد + باب ویلیامز
برخی از مبل های طبقه متوسط ​​از تکیه گاه های بافته پلی پروپیلن مشابه تسمه های دنده در فضای باز استفاده می کنند.

همچنین این سبک پشتیبانی را در صندلی های قدیمی اواسط قرن پیدا خواهید کرد، که معمولاً از تارهای پیرلی ساخته شده از لاستیک و طناب استفاده می کنند.

نمایندگان برند مبلمان راحتی ایتالیایی لوکس Mitchell Gold + Bob Williams و Alicia Engman از Hammer & Heels ادعا می کنند که بافته های پلی پلی استر قوی و راحت مانند هر گزینه دیگری موجود است.

 

 

 

  • منابع:
    1. Sofa Buying Advice From the People Who Design and Make Them
  • تبلیغات: 
    1. ظروف نقره و استفاده از آن توسط انسانهای اولیه
    2. تاریخچه و نحوه به وجود آمد اولین صندل تاریخ
    3. سلاح محبوب معلمان دهه 60 لوله پلی اتیلن بود!
    4. پیرزنی راز میلیاردر شدن خود را بازگو کرد!