نحوه انتخاب سبک ست کردن برای حلقه نامزدی عملی

نحوه انتخاب سبک ست کردن برای حلقه نامزدی عملی
برای معلمانی که با کودکان کوچک‌تر کار می‌کنند، محیط نرم‌تر ترجیح داده می‌شود.

آخرین چیزی که معلم می خواهد به آن فکر کند این است که آیا انگشتر نامزدی او به کودک آسیب می زند یا خیر.

برای مبارزه با این ترس، تنظیم قاب یک گزینه فوق العاده برای معلمان است زیرا فلز به طور کامل سنگ مرکزی را برای بافتی صاف و بدون لبه های تیز احاطه کرده است.

علاوه بر این، این تنظیم از ایجاد خراش و آسیب های دیگر به سنگ جلوگیری می کند. به عنوان یک امتیاز اضافی، تنظیم قاب باعث می شود که سنگ روی دست بزرگتر به نظر برسد: برای دستمزد معلم مناسب است!

تنظیم نوار یکی دیگر از تنظیمات نرم تر مناسب برای افرادی است که دائماً از دستان خود استفاده می کنند.

تا آنجا که تنظیمات انگشتر دخترانه پیش می‌رود، تنظیم نوار محجوب است و همچنین تمیز کردن آسان را در نحوه چیدمان سنگ‌ها انجام می‌دهد. فضای کمی بین هر الماس برجسته و سنگ مرکزی وجود دارد.

انگشتر

کمتر در مورد عملی بودن و بیشتر در مورد مناسب بودن، ممکن است برای معلم استفاده از حلقه نامزدی  پر زرق و برق نامناسب یا نامطلوب باشد. اگر اینطور باشد، یک حلقه نامزدی ساده تر و ساده تر می تواند انتخاب مناسبی باشد.

این مانع بسیار راحت تر از بین می رود زیرا بیشتر به اندازه لباس بافتنی نوزاد سلیقه بستگی دارد تا عملی.

فقط پوشیدن نوارهای عروسی برای معلمان انتخاب آسانی خواهد بود. پوشنده همچنان می تواند درخشش و استایل خود را به رخ بکشد، اما می تواند این کار را به روشی بسیار ظریف تر انجام دهد.
شاید یک سبک ساده آن چیزی نباشد که عروس می خواهد، چه گزینه های دیگری برای معلمان وجود دارد؟

با ترکیب یک برش پرنسسی انار پخته با یک کانال، الماس های برجسته در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. با فاصله کم یا بدون فاصله بین الماس ها، خاک نمی تواند راه خود را به شکاف حلقه پیدا کند.

اگرچه این حلقه بسیار پیچیده‌تر و عجیب‌تر از سبک بازی یک نفره است، اما تمیز کردن آن به همان اندازه آسان است و آن را به یکی از بهترین حلقه‌های نامزدی برای معلمان تبدیل می‌کند.

منابع:

    1. PRACTICAL BUT BEAUTIFUL ENGAGEMENT RINGS FOR TEACHERS
  • تبلیغات: 
    1. راه های افزایش ثروت زنان خانه دار
    2. طراحی کارت ویزیت بصورت تاشو
    3. تخمه آفتابگردان منبع اصلی ویتامین E
    4. سبزی خشک شده با کیفیت و معطر