مصرف آلوچه برقانی موجب داشتن هیجان های مثبت در زندگی می شود

مناطق کاشت توصیه شده برای درخت آلوچه برقانی از مناطق سه تا منطقه 8 است. پراکندگی بومی آن در مینه سوتا در ساواناها و علفزارها بود و تقریباً در همه جا به خوبی رشد می کند.

از آنجایی که آنها از منطقه منشا می گیرند، عملکرد بسیار خوبی دارند و با آب و هوای مختلف سازگار هستند.

اندازه و فاصله درختان آلوچه برقانی: این گیاهان اغلب در مزارع عمومی یا پارک ها استفاده می شوند، زیرا آنها بیش از حد بلند نمی شوند و گیاهی با اندازه متوسط تا بزرگ هستند که می توانند به ارتفاع 25 فوت نیز برسند.

میوه های آن به اندازه یک گیلاس یا نیم دلار بزرگ است. این گیاه به شکل ضخیم و با سرعت رشد سالانه متوسط رشد می کند.

این گیاه در مناطق متعددی از جمله در کنار جاده ها، نزدیک رودخانه ها، در مراتع علفزار و اطراف لبه های روشن و آفتابی جنگل ها رشد می کند. آنها در نزدیکی درختانی مانند سنجد، زبان گنجشک، زالزالک و آسپن یافت می شوند.

معمولاً به عنوان درخت در حصار طبیعی یا در محیط مناطق استفاده می شود زیرا در نور کامل بهترین عملکرد را دارد.

آلوچه

گرده افشانی: گل های سفید زیادی در بهار و تابستان روی شاخه های درخت ظاهر می شوند. آنها خود گرده افشانی نمی کنند و بسیاری از آنها باید با درخت دیگری گرده افشانی شوند. آلوها در تابستان به بلوغ می رسند. توسط گرده افشان حشرات گرده افشانی می شود.

مراقبت از درخت: با مراقبت صحیح، می توانید به درخت خود کمک کنید تا چندین دهه دوام بیاورد! شرایط ایده آل آن را بیشتر ببینید.

نور خورشید: این درخت در آفتاب کامل، با قرار گرفتن در معرض نور تا 6 ساعت در روز بهترین عملکرد را دارد. همچنین در سایه جزئی میوه می دهد.

آنها درختی در زیستگاه باز هستند که اگر سایه زیادی داشته باشند یا منطقه جنگلی زیادی داشته باشند، عملکرد خوبی ندارند.

آبیاری: آب برای سلامت برگ ها و میوه ها ضروری است! درختان جدید را حداقل هفته ای یکبار آبیاری کنید و هر ماه به درختان مستقر آبیاری عمیق بدهید.

به آبیاری منظم نیاز دارد و خاک با زهکشی خوب را ترجیح می دهد. هنگامی که آنها در نزدیکی سواحل رودخانه هستند، می توانند آب را از منابع طبیعی استخراج کنند.