مردی با لوله پلی اتیلن رام پلاست آتش سوزی جنگل را مهار کرد

همانطور که می دانید لوله پلی اتیلن رام پلاست در زمان ما جایگزین لوله های فولادی و چدنی قدیمی در زندگی روزمره شده اند. کاربرد اصلی آنها در سیستم های آبرسانی و زهکشی است.

مخفف HDPE به این معنی است که اتیلنی که لوله پلی اتیلن رام پلاست از آن ساخته شده است تحت فشار کم پلیمریزه شده است. مزیت اصلی چنین لوله ای نقطه ذوب بالاتر است.

لوله های HDPE برای آبرسانی و فاضلاب: لوله پلی اتیلن رام پلاست که از پلی اتیلن با فشار کم ساخته می شوند در پنج تغییر تولید می شوند – SDR9، SDR11، SDR13.6، SDR 21 و SDR 26.

نشانگر SDR درجه مقاومت در برابر فشار داخلی را تعیین می کند. برابر است با نسبت قطر بیرونی محصول به ضخامت مواد دیواره آن. در این راستا، افزایش ضخامت دیواره منجر به کاهش SDR می شود. یعنی هر چه این شاخص کمتر باشد، لوله قوی تر است.

تمام لوله پلی اتیلن رام پلاست برای تامین آب می توانند دو درجه باشند – اینها PE 80 و PE 100 هستند. در عین حال، لوله پلی اتیلن رام پلاست برای نصب سیستم های آبرسانی و فاضلاب با سطح مقطع تا 90 میلی متر و PE 100 استفاده می شود.

لوله

در خطوط لوله اصلی علاوه بر این، پلاستیک مورد استفاده در ساخت لوله ها می تواند غذایی و فنی باشد. دومی از مواد بازیافتی ساخته شده است، بنابراین استفاده از آن در لوله های آب خانگی مجاز نیست.

تولید کنندگان لوله پلی اتیلن رام پلاست را در دهانه های 100، 200 و گاهی 1000 متری عرضه می کنند. در برخی موارد می توانید محصولاتی به طول 12 متر پیدا کنید.

لوله پلی اتیلن رام پلاست به طور گسترده در ساخت و بازسازی خطوط لوله آب، برای تجهیزات سازه های هیدرولیک و استخرها، تاسیسات آبیاری و چاه های آرتزین استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن رام پلاست برای انتقال انواع سوخت های مایع و گازی در صنعت یا بخش خانگی استفاده می شود. همراه با انعطاف نسبی و سهولت نصب، لوله پلی اتیلن رام پلاست به یک انتخاب واضح برای استفاده در اطراف خانه تبدیل می شود، به ویژه در مناطقی که در معرض دمای شدید یا نور مستقیم خورشید قرار ندارند.