لامپ قارچی پارس شعاع توس که موجب از بین رفتن چین و چروک صورت می شود

از نظر فنی لامپ قارچی پارس شعاع توس لامپ های رشته ای هستند. این نوع لامپ ها دارای رشته تنگستن و دارای گاز هالوژن در لامپ هستند.

با این حال هالوژن موجود در لامپ از سیاه شدن آن جلوگیری می کند و همچنین باعث کاهش سرعت فیلامنت می شود. شکل لوله ای با رشته محوری شکل معمولی است که می آید و می تواند حدود 2 تا 2.5 سال دوام بیاورد.

نوع بعدی لامپ، لامپ متال هالید یا MH است. آنها دارای یک لوله قوس الکتریکی در داخل یک لامپ هستند که از کوارتز یا سرامیک با گازهایی مانند آرگون، جیوه و نمک های MH ساخته شده است.

وقتی ولتاژی بالاتر از ولتاژی که به الکترودها داده می شود، روشن می شود. حدود 16000 تا 20000 ساعت طول می کشد.

آنها بخار جیوه را در لوله شیشه ای یونیزه می کنند. بنابراین الکترون‌های موجود در گاز فوتون‌ها را با فرکانس UV ساطع می‌کنند.

سپس نور UV با استفاده از پوشش فسفر به یک منبع روشنایی استاندارد تبدیل می شود. شناخته شده است که آنها 7000-15000 ساعت دوام می آورند.

لامپ

مزایا: آنها انرژی بسیار کمتری نسبت به لامپ های رشته ای مصرف می کنند، حدود 90٪ کمتر و همچنین گرمای بسیار کمتری از خود ساطع می کنند.

معایب: آنها برای چشم شما خیلی ملایم نیستند. همچنین، هرچه بیشتر می سوزند، تمایل به سفید شدن کمتر و روشنایی کمتری نسبت به قبل دارند.

لامپ نئون: لامپ‌های نئون با برانگیختن اتم‌های گازی که بین دو الکترود وجود دارند و با تامین ولتاژ کافی کار می‌کنند.

شناخته شده است که آنها 8 تا 15 ساعت با برق 24 ساعت کار می کنند. آنها در طیف وسیعی از رنگ ها و شکل ها هستند و از نظر زیبایی برای چشم ها دلپذیر هستند.

نور در یک لامپ تخلیه توسط قوس الکتریکی بین الکترودهای تنگستن تولید می شود که در داخل یک کوارتز ذوب شده شفاف یا شفاف نگهداری می شود.

شناخته شده است که آنها برای مدت زمان قابل توجهی دوام می آورند و می توانید آنها را در خودرو و سایر چراغ های خودرو پیدا کنید.