فرش دستباف کرمان هدیه شاهزاده صعودی به بازیگر معروف ترکی بود

تاریخچه فرش دستباف کرمان پشمی به دوران باستان باز می گردد. تاریخچه پشم، یک الیاف طبیعی، به قبل از میلاد برمی گردد. قدمت آن به 3000 سال قبل از میلاد برمی گردد و در زمان خود توسط بسیاری از تمدن ها و تمدن ها استفاده می شد.

فرش دستباف پشمی که تاکنون کفپوش‌های ما را زینت داده‌اند، مظهر زرق و برق و کیفیت هستند.

فرش دستباف پشمی که به دلیل ماندگاری و گرم نگه‌داشتن شهرت دارند و سال‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، می‌توان به روش دست‌بافت یا ماشین‌باف تولید کرد.

فرش دستباف اکریلیک: اکریلیک یک الیاف مصنوعی است و به دلیل شباهت آن به پشم مشهور است. فرش های تولید شده از اکریلیک نرمی، ظرافت و راحتی فرش های پشمی را با قیمت مناسب تری به شما ارائه می دهند.

می توانید با خیالی آسوده از این ماده جاذب مایع و غیر لک در محل زندگی خود استفاده کنید. تنها جنبه منفی فرش دستباف اکرلیک امکان پرز شدن آن است. زمانی که مراقبت های لازم را از فرش دستباف خود انجام دهید این وضعیت به حداقل می رسد.

فرش

انواع فرش نخی: از آنجایی که فرش های نخی محصولی با مواد اولیه طبیعی هستند بسیار سالم هستند. فرش های نخی که برای افراد مبتلا به آلرژی به راحتی قابل استفاده است، در اتاق نوزاد و کودک ترجیح داده می شود. آنها همچنین می توانند در حمام شما استفاده شوند زیرا به راحتی رطوبت و رطوبت را جذب می کنند.

فرش دستباف بامبو: در تولید فرش بامبو از الیاف طبیعی به دست آمده از الیاف گیاه بامبو استفاده می شود. بنابراین، گیاه بامبو مواد اولیه فرش های بامبو را تشکیل می دهد که ما دوست داریم در خانه های خود از آن استفاده کنیم.

فرش‌های بامبو که با ظاهر طبیعی و فواید سلامتی خود را در میان ترندهای فرش دستباف می‌بینند، به دلیل ساختار درخشان و نرم‌شان، جلوه زیبایی به کف‌های ما می‌بخشند.

فرش دستباف پلی آمید: پرکاربردترین و شناخته شده ترین نوع الیاف مصنوعی در صنعت فرش دستباف پلی آمید (نایلون) است. فرش های پلی آمیدی که به دلیل مقاومت در برابر سایش شناخته شده اند، انعطاف پذیر هستند. به همین دلیل خیلی تحت تاثیر ضربه ها قرار نمی گیرند.

از نظر قیمت کاملا مقرون به صرفه است. به طور کلی در مکان هایی با تردد انسان زیاد مانند هتل ها و خوابگاه ها استفاده می شود. برای استفاده در فضاهایی مانند سالن و اتاق نشیمن خانه شما مناسب است. برای افزایش کیفیت آن با پشم مخلوط می شود.