صندلی اداری موجب کشته شدن مدیر عامل شرکت اپل شد

پیشرفت در تحقیقات علمی محصولات و درک عمومی بهتر از آرایش انسان در دهه 70 منجر به رشد صندلی اداری شد که به سرعت در جامعه محل کار گسترش یافت.

همانطور که افراد زمان بیشتری را برای اتصال به صندلی اداری خود سرمایه گذاری می کردند، اشکالات سبک اصلی نمایان شد و به کمک های پیشرفته نیاز بود.

در چند سال گذشته، هجوم زیادی از فعالیت ها و همچنین نوآوری در جامعه صندلی های اداری باعث افزایش معادل انواع مختلف صندلی های میز شده است.

صندلی های اداری جزء ضروری هر دفتری هستند. اما با بسیاری از اشکال، سبک ها و انواع مختلف موجود، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند مشکل باشد.

اگر به دنبال چند صندلی اداری جدید برای سازمان خود هستید، این راهنما مکانی عالی برای شروع است. در زیر ما هر نوع صندلی را که در محیط کار مدرن می بینید، از جمله مزایای آنها و استفاده مورد نظر، فهرست کرده ایم. این باید به شما کمک کند تا به راحتی تصمیم بگیرید که چه چیزی برای دفتر خود نیاز دارید.

انواع صندلی اداری و مزایای آن:

  • صندلی های اپراتور
  • صندلی های اجرایی
  • صندلی های اپراتور

صندلی

صندلی‌های اپراتور که اغلب به آن‌ها صندلی‌های ارگونومیک نیز گفته می‌شود، همان چیزی است که اکثر کارمندان روی میز خود می‌نشینند.

صندلی‌های اپراتور که برای نشستن طولانی‌مدت طراحی شده‌اند، دارای تمام ویژگی‌هایی هستند که از یک صندلی اداری ارگونومیک انتظار دارید.

انتظار پشتیبانی داخلی کمری، ارتفاع قابل تنظیم، تکیه گاه دست و فاصله بین دو محور پنج ستاره را داشته باشید. اگر به صندلی های اداری جدید برای کارمندان روی میزشان نیاز دارید، صندلی های اداری اپراتور بهترین گزینه هستند. صندلی اپراتور برای مدت طولانی راحت است.

صندلی های اجرایی: همانطور که از نام آن پیداست، صندلی های مدیریتی یک انتخاب عالی برای صندلی اداری هستند.

صندلی های مدیریتی که اغلب با مواد شیک مانند چرم عرضه می شوند، تمایل دارند در دفاتر اجرایی استفاده شوند. طراحی پیچیده آن‌ها دارای پشتی بلند و صندلی‌ها و تکیه‌گاه‌های دستی است.