شیلنگ پمپ بنزین که مانند کولر برای خودرو عمل می کند

ما دو نوع شیلنگ پمپ بنزین سوخت در مجموعه خود داریم. اولاً شیلنگ ها در خارج از مخزن سوخت استفاده می شوند و در برابر تأثیرات خارجی مانند ازن و UV محافظت می شوند و ثانیاً شیلنگ های مخصوص برای استفاده در سوخت.

این خاص در شیلنگ های سوخت همیشه مورد نیاز است اگر پمپ بنزین در داخل باک سوخت وجود داشته باشد. این شیلنگ های مخصوص داخل و خارج در برابر سوخت مقاوم بوده و حل نمی شوند.

این شیلنگ سوخت تقویت شده با پارچه از مواد NBR / CR ( لاستیک بوتادین اکریلونیتریل / لاستیک کلروپرن ) مطابق با DIN 73379 1 Type 2A ساخته شده است. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و ازن و همچنین برای E10 و بیودیزل مناسب است.

به همین دلیل نسبت به لوله‌های پلاستیکی در برابر سایش مقاوم است و به‌ویژه با بالا بودن متمایز می‌شود مقاومت در برابر دما و حرارت برای ماشین هم مناسبه.

 شیلنگ

این شیلنگ سوخت مخزن با پارچه تقویت شده یک نوع خاص است که به طور خاص فقط برای استفاده در سوخت طراحی شده است.

برای پمپ های سوخت در مخازن سوخت مورد نیاز است و به ترتیب در داخل و خارج در برابر سوخت مقاوم هستند.

این شیلنگ مخصوص به ویژه در برابر E10 و بیودیزل مقاوم است. ساخته شده از مواد NBR / NBR ( بوتادین لاستیک آکریلونیتریل ) مطابق با استاندارد DIN 73379 به عنوان لوله پلاستیکی در برابر ساینده مقاوم هستند و به ویژه از نظر مقاومت در برابر دما و گرما متمایز می شوند.

آنها بسیار انعطاف پذیر هستند و به گونه ای طراحی شده اند که ممکن است خم شدن شیلنگ توسط نصب نامطلوب اتفاق نیفتد .

همچنین برای خودروهای سواری مناسب است.

شیلنگ های سوخت، شیلنگ های محکم و بادوام هستند که حداکثر انعطاف پذیری را ارائه می دهند. برخی از علاقه مندان به DIY پیشنهاد می کنند شیلنگ خنک کننده را با شلنگ سوخت جایگزین کنید.

اما آیا می توان از شیلنگ سوخت برای خنک کننده استفاده کرد؟

بله، می توانید از شیلنگ های سوخت برای خنک کننده استفاده کنید. آنها دوام و استحکام فشار بهتری دارند که آنها را برای خنک کننده مناسب می کند.