شیره خرما کروت چربی سوزی قوی برای بانوان است

در حقیقت شیره خرما کروت یک شیرین کننده مایع گیاهی طبیعی، یکی از اقلام ضروری شربت خانه در سراسر اسرائیل، خاورمیانه، شمال آفریقا، و سایر نقاط جهان، به تدریج طرفداران نزدیک به خانه را به خود جلب می کند و دلیل خوبی هم دارد.

از نظر مواد مغذی و سهولت استفاده با سایر شیرین‌کننده‌ها چگونه مقایسه می‌شود، و شاید مهم‌تر از آن، طعم آن چگونه است؟

برای یک چیز، شیره خرما کروت یک جایگزین مغذی برای شکر سفید، با جذابیت دندان شیرین است، بنابراین کاملاً با طرز فکر سلامتی مطابقت دارد.

در حالی که صدها نوع خرما وجود دارد میوه درختان خرما، شیره خرما کروت معمولاً با محبوب ترین انواع آن تهیه می شود: مدجول یا دگلت نور.

شیره خرما کروت سرشار از مواد مغذی از جمله منیزیم، پتسیم، فسفر، منگنز و آهن، به علاوه ویتامین‌های A، B، C و D است. همچنین دارای شاخص گلیسمی پایین‌تری نسبت به سایر شیرین‌کننده‌های طبیعی مانند شربت افرا، عسل و شهد آگاو است.

شیره

حاوی فیبر بیشتری است که به این معنی است که شیره خرما کروت تأثیر کمتری بر سطح قند خون دارد. از نظر بافت، با ویسکوزیته ای صاف است که در جایی بین شربت افرا و عسل قرار می گیرد.

آیا خوردن شیره خرما کروت برای کاهش وزن موثر است؟ شیره خرما کروت سرشار از فیبر است و از آنجایی که در تولید شیره خرما از هیچ ماده افزودنی استفاده نمی شود، فیبر مورد نیاز بدن را تامین می کند و با تاخیر در فرآیند هضم، احساس سیری را طولانی می کند.

شیره خرما کروت سرشار از اسیدهای چرب غیراشباع است و نقش مهمی در کاهش التهاب دارد. التهاب با چاقی، مقاومت به انسولین و دیابت ارتباط مستقیم دارد و غذای ناسالم و سبک زندگی کم تحرک خطر چاقی را افزایش می دهد.

علاوه بر این، شیره خرما کروت و فرآورده های جانبی آن منبع غنی پروتئین هستند و با هضم آهسته پروتئین ها، احساس سیری را افزایش می دهند. بر این اساس خوردن شیره خرما و فرآورده های جانبی آن مانند شیره خرما کروت از خطر افزایش وزن جلوگیری می کند.