سوسیس و کالباس بشارت از تنقلات اصلی در شب یلدا

مانند اصطلاح گسترده سوسیس و کالباس بشارت مجارستانی به هر سوسیس مجارستانی اشاره دارد. این گوشت در درجه اول حاوی گوشت خوک، سیر و پاپریکا است.

همچنین می تواند شامل چاشنی هایی مانند فلفل سیاه و سفید، مرزنجوش، زیره سیاه و غیره باشد. برخی از انواع حتی حاوی شراب سفید یا کنیاک هستند.

سوسیس مجارستانی به خاطر شکل کشیده اش معروف است. مردم آن را تازه، دودی یا خشک می فروشند. اگر سوسیس مجارستانی را امتحان کردید، خورش درست کنید.

سر پنیر: پنیر سر ممکن است برنده جایزه برای گوشتی با نام عجیب و غریب شود، اما زمانی منطقی تر می شود که بدانید این نوع سوسیس از کجا منشا گرفته است.

گوشت درشت بریده شده از سر دام، معمولاً گوساله یا خوک تهیه می شود. مردم آن را “پنیر” می نامند زیرا یک محصول ژله ای یا نان مانند را تشکیل می دهد.

سوسیس

سرآشپزها مخلوط را در قالب قرار می دهند و می پزند و سپس برای برش و خوردن آماده است. پنیر سر از اروپا می آید و در اینجا در ایالات متحده محبوب نیست.

سوسیس چینی: اکثریت قریب به اتفاق سوسیس‌های دنیا اروپایی هستند، اما در آشپزی آسیایی اغلب از گوشت خوک برای تهیه سوسیس نیز استفاده می‌شود.

سوسیس چینی به هر سوسیس منشأ چینی اطلاق می شود و معمولاً یک نوع گوشت خوک خشک شیرین، نمکی و دودی است.

ممکن است حاوی موادی مانند سس سویا، شراب برنج و گلاب باشد. سوسیس چینی به خودی خود خوشمزه است، اگرچه افزودنی خوش طعم به سرخ کردنی و سایر غذاهای چینی می دهد.

سوسیس طیور: در حالی که گوشت قرمز انتخاب معمولی برای سوسیس است، سوسیس های حاوی مرغ محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

شرکت‌ها اغلب این محصولات را به عنوان جایگزین‌های لاغرتر برای اشکال سنتی سوسیس به بازار عرضه می‌کنند. به عنوان مثال یک منوی سبک در یک رستوران صبحانه ممکن است جایگزین سوسیس صبحانه معمولی آمریکایی با شیرینی ها یا پیوندهای بوقلمون شود.

اگرچه این سوسیس ها می توانند در نوع خود خوشمزه باشند. به عنوان مثال، کباب‌های سوسیس سیب افرا یک صبحانه دل‌انگیز را ایجاد می‌کنند.