زنی که ظروف یکبار مصرف یونولیتی را به عنوان ظروف جهیزیه به دخترش داد

ظروف یکبار مصرف یونولیتی مواد غذایی را عاقلانه انتخاب کنید و استفاده از آنها را به نگهداری مواد غذایی سرد محدود کنید. آنها همچنین می توانند برای حمل و نقل غذا ایده آل باشند. به جای آن ظروف شیشه ای یا استیل را برای غذاهای سرد یا گرم در نظر بگیرید.

از آنجایی که هر دو قابل تمیز کردن و استفاده مجدد هستند، برای نگهداری مواد غذایی خانگی نیز ایده آل هستند. استفاده از BPA در بطری های کودک، فنجان های سیپی و در بسته بندی شیر خشک های نوزاد ممنوع شده است.

با این حال، استفاده از آن در سایر ظروف غذا و نوشیدنی همچنان تحت نظارت است و در حال حاضر توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده ایمن در نظر گرفته می شود.

بسیاری از ظروف پلاستیکی بدون BPA مواد غذایی و نوشیدنی امروزه در دسترس هستند که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا در معرض آن قرار بگیرند. ظروف یکبار مصرف را خنک نگه دارید.

اگرچه پلاستیک پلی کربنات قوی و ماندگار است، اما می تواند در طول زمان در اثر دماهای بالا و استفاده بیش از حد تجزیه شود. هرگز غذاها را در ظروف پلاستیکی غذا از جمله وان مارگارین و ظروف حمل رستوران در مایکروویو قرار ندهید.

ظروف پلاستیکی از وعده های غذایی مایکروویو بسته بندی شده نباید پس از استفاده اولیه دوباره استفاده شوند. آنها با خیال راحت فقط برای یک بار استفاده طراحی شده اند. همچنین باید از قرار دادن ظروف پلاستیکی در ماشین ظرفشویی خودداری شود.

به صورت مناسب بازیافت کنید. طبق گزارش آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA)، ایالات متحده در سال 2017 بیش از 8 درصد از ظروف و بسته بندی های پلاستیکی را بازیافت کرد. این امر می تواند به انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) کمک کند و بر سلامت محیط زیست تأثیر بگذارد.

شما همیشه می توانید آن را ایمن بازی کنید و از یک ظرف پلاستیکی که برای نگهداری مواد غذایی ساخته شده است استفاده کنید. حتی اگر این کار را انتخاب کردید، باز هم توصیه می‌شود از مایکروویو کردن مواد غذایی در ظرف خودداری کنید.