در کشور های اروپایی مردم تمام نوشته های خود را روی دفتر دو خط زبان انگلیسی می نویسند

به طور سنتی، صفحات دفتر دو خط زبان انگلیسی در سه گزینه ارائه می شدند، بدون قاعده، با خط گسترده یا با خط محدود. صفحات خالی بدون قاعده برای مدت طولانی ترجیح خلاقانی بوده است که به دنبال طراحی و doodle هستند.

در همین حال، خطوط قاعده‌دار به کسانی کمک می‌کند که دست‌خط‌شان مایل به فراموشی است، همانطور که گاهی اوقات ممکن است در یک صفحه خالی اتفاق بیفتد.

سپس گزینه صفحات مربعی وجود داشت که اغلب خاطرات (خوب یا غیرمعمول) تکالیف ریاضی را زنده می کرد. اینها انجام کارهایی مانند رسم نمودارها یا ترسیم جدولی از شکل ها را آسان تر می کرد. اما آنها همچنین صفحات را کمی متراکم تر نشان دادند. آنها فقط فضای زیادی برای شکوفایی هنری یا بیان خلاقانه باقی نمی گذاشتند.

هدف از یک دفترچه یادداشت نقطه‌دار چیست؟ از نقاط با فاصله منظم می‌توان برای حفظ دست‌نویس روی صفحه یکنواخت، افزودن ساختار به طرح‌بندی جدول یا چک باکس، یا ارائه ستون فقرات یک نمودار استفاده کرد. اما آن‌قدر تاثیر نمی‌گذارند که مانع طراحی‌ها شوند یا صفحه شما را به هم ریخته نشان دهند.

بهتر از همه این است که به راحتی با استفاده از فیلترها و ابزارهای ویرایش از عکس های شما محو می شوند، بنابراین می توانید تصاویر را به صورت آنلاین پست کنید و این تصور را ایجاد کنید که با یک صفحه خالی شروع کرده اید. ما نخواهیم گفت وعده.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که صاحب یک دفتر یا مجله MOO با صفحات نقطه چین هستید، ممکن است در حال حاضر از ایده هایی برای استفاده از آن پر شده باشید. یا ممکن است در جستجوی کمی الهام باشید. اگر چنین است، ما لیست کاملی از پیشنهادات را برای نحوه استفاده از یک دفتر نقطه‌دار به شما ارائه می‌کنیم.

کمی زمان بیشتری برای انجام کارهای کمی بیشتر دارید؟ این زمانی است که برای یادداشت برداری دقیق، برنامه ریزی یا خلاقیت به سراغ یک دفترچه بزرگتر می روید. با این حال، به خاطر داشته باشید که سنگین تر و حجیم تر لزوما بهتر نیست.