خرید پالتوی چرم زنانه ای که موجب طلاق دو زوج شد

محصولات Rainbow Country که به‌عنوان یک برند خانگی صاحب کارخانه طراحی شده‌اند، تا حد زیادی با کیفیت جایگزین‌های شناخته‌شده‌تری مانند The Real McCoy هستند، اما   قیمت پالتو مردانه کمی کمتر است و دوخت‌ها و آسترهای پیچیده‌تری دارند.

اساساً این نسخه کمی ساده‌تر از ضربه‌های بزرگ است که برای بیشتر علاقه‌مندان کافی است.

نکته جالب دیگر در مورد این برند این است که آنها خجالتی نیستند روند تولید خود را به جهانیان نشان دهند که برای یک برند ژاپنی نادر است. Rainbow Country در صفحه فیس بوک خود با افتخار تصاویری از پالتو مردانه اصفهان در حال پردازش، برش پشم و اضافه شدن سخت افزار به کت خود را به اشتراک گذاشته است.

برای نشان دادن نسخه های ناتمام و ناقص محصول خود، اعتماد باورنکردنی به کار خود لازم است.

پالتو

من در مورد خرید پالتو چرم زنانه ارزان و چرم های گیاهی دباغی زیاد صحبت می کنم. به طور خلاصه، دو راه برای برنزه کردن چرم وجود دارد  نباتی و کرومی  و حدود 99 درصد از چرم های روی زمین امروزی با کروم دباغی شده اند.

این فرآیند در اواسط قرن نوزدهم اختراع شد و در حالی که دارای جنبه های مثبت زیادی مانند خاصیت ارتجاعی و سهولت رنگرزی است، سنت گرایان چرم گیاهی دباغی شده را برای کاپشن خود ترجیح می دهند.

آنها به آرامی با استفاده از تانن موجود در پوست و سایر مواد گیاهی دباغی می شوند دوام بیشتری دارد و به طرز شگفت انگیزی پتینه می شود. حتی بوی خیلی خوبی هم میدهد.

بنابراین کاملا منطقی است که اگر روی یک کت چرم واقعا زیبا سرمایه گذاری می کنید، یک چرم گیاهی دباغی شده خواهید داشت. اگرچه، قیمت پالتو پوست گرگ مردانه گرانتر از کروم است.

ژاکت‌هایی که از چرم دباغی ایتالیایی Badalassi استفاده می‌کنند، بسیار مورد توجه هستند و

  • منابع:
    1. The 5 Best Japanese Leather Jacket Brands
  • تبلیغات: 
    1. خلاقیت دانش آموزان در دوخت جوراب
    2. باقالی و ساخت گلبول قرمز آن در بدن
    3. چالش های باورنکردنی درباره ی مبل
    4. سارافون شگفت انگیز در ایالات متحده