تکه کردن فوم رولی پلی اتیلن و استفاده از آن به عنوان الیاف در تولید کوسن

همانطور که می دانید فوم رولی پلی اتیلن با احساس متوسط برای کاربردهای معمولی. فوم HD36 – R برای صندلی ها، صندلی ها، کوسن ها، نیمکت ها و تشک ها پیشنهاد می شود.

برای صندلی های ناهارخوری 1 تا 2 اینچ پیشنهاد نمی شود. ما در عوض استفاده از فوم لوکس را پیشنهاد می کنیم. فوم معمولی HD36 طول عمر معمولی 7 سال دارد.

فوم با احساس متوسط برای کاربردهای معمولی یا سنگین. فوم HD36 – HQ یک فوم با کیفیت بالا است که برای صندلی، صندلی، کوسن، نیمکت و تشک پیشنهاد می شود.

برای صندلی های ناهارخوری 1 تا 2 اینچ پیشنهاد نمی شود. ما در عوض استفاده از فوم لوکس را پیشنهاد می کنیم. فوم با کیفیت HD36 دارای طول عمر معمولی 16 سال است.

فوم سفت تا بسیار سفت بسته به ضخامت. ضخامت های 1 تا 6 اینچ محکم و ضخامت های 7 اینچ تا 8 بسیار سفت در نظر گرفته می شوند.

با این حال ضخامت 7 تا 8 اینچ تنها برای وزن بدن بیش از 200 پوند در کاربردهای صندلی محکم در نظر گرفته می شود. این فوم را می توان برای کاربردهای معمولی استفاده کرد. فوم لوکس R برای صندلی ها، صندلی ها، کوسن ها، نیمکت ها و تشک ها پیشنهاد می شود.

فوم

همچنین برای صندلی های اتاق ناهارخوری از ضخامت 1 تا 3 اینچ پیشنهاد می شود. این فوم دارای طول عمر معمولی 7 سال است.
فوم سفت تا بسیار سفت بسته به ضخامت. ضخامت های 1 تا 6 اینچ محکم و ضخامت های 7 اینچ تا 8 بسیار سفت در نظر گرفته می شوند.

با این حال ضخامت 7 تا 8 اینچ تنها برای وزن بدن بیش از 200 پوند در کاربردهای صندلی محکم در نظر گرفته می شود. این فوم را می توان برای مصارف معمولی یا سنگین استفاده کرد.

فوم لوکس HQ یک فوم با کیفیت بالا است که برای صندلی، صندلی، کوسن، نیمکت و تشک پیشنهاد می شود. همچنین برای صندلی های اتاق ناهارخوری از ضخامت 1 تا 3 اینچ پیشنهاد می شود. این فوم دارای طول عمر معمولی 16 سال است.