تکامل روش‌های یادگیری در طول دهه‌ها

روش‌های یادگیری در طول دهه‌ها تکامل یافته‌اند و بسیاری از دانش‌آموزان و معلمان نوت‌بوک‌ها و قلم‌های خود را با ابزارهایی مانند لپ‌تاپ، دستگاه‌های تلفن همراه و برنامه‌های نرم‌افزاری عوض می‌کنند (EdTech، 2018).

این رویکرد دفتر پاپکو به آموزش با شیوع بیماری همه گیر COVID-19 تشدید شده است.

در سال 2020، مدارس تعطیل شدند و مربیان مجبور شدند برای تسهیل کلاس ها به اینترنت و دستگاه های الکترونیکی تکیه کنند.

از آنجایی که مدارس بیشتری به این مجموعه عادت می‌کنند، به نظر می‌رسد که بسیاری با تحقیقاتی که نشان می‌دهد یادگیری آنلاین نوید حفظ اطلاعات را افزایش می‌دهد و اینکه می‌تواند اینجا بماند، به مزایای آن نیز پی برده‌اند (لی و لالانی، 2020).

چه به صورت آنلاین و چه در کلاس، یادداشت برداری دفتر کاغذ سنگی1401 جزء مهمی از یادگیری است.

همچنین یکی از بهترین روش ها برای آمادگی آزمون است.

ادغام و استفاده از دستگاه های الکترونیکی پویایی کلاس درس را از طرق مختلف تغییر داده است، از جمله نحوه یادداشت برداری دانش آموزان.

تحقیقات در مورد اینکه بهترین روش یادداشت دفتر کاغذی کاهی برداری کدام است ترکیبی است.

با این حال، یافته‌ها نشان می‌دهد که اگرچه دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ‌ها ممکن است توانایی یادداشت‌برداری دانش‌آموز را بهبود بخشد، اما ممکن است مانع کارایی یادگیری شود (استیسی و کاین، 2015).

در واقع، در سال های اخیر، روانشناسان همچنین در حال بررسی این موضوع بوده اند که بهترین سن برای داشتن تلفن همراه چه سنی است، زیرا ممکن است بر رشد و رفاه کودک تأثیر بگذارد.

به همین دلیل است که کارشناسان و مربیان یک راز یادگیری را برای ما باقی می گذارند، دفتر پاپکو کلاسوری ۱۴۰۱ روی لپ تاپ یادداشت برداری نکنید.

این مقاله نگاهی دقیق‌تر به مزایا و معایب یادداشت‌برداری طولانی و الکترونیکی دارد تا به دانش‌آموزان کمک کند تا در صورت تصمیم به انتخاب نوشتن به جای تایپ کردن، مزایایی را که به طور بالقوه می‌توانند به دست آورند.

 

  • منابع:
    1. Digital Notes vs Paper Notes: Benefits of Taking Notes by Hand
  • تبلیغات: 
    1. پیدا شدن جوجه دایناسور در استان هرمزگان
    2. جشن پرتاب بطری پلاستیکی در هند!
    3. زغال با چه ماده ای نمی تواند واکشن مثبتی نشان دهد؟
    4. کاهش سطح کلسترول تنها با خوردن سیب سبز