ترشک الو موجب از بین رفتن آلرژی های پوستی می شود

برخی تحقیقات فواید آب ترشک الو را در کاهش و بهبودی گرفتگی در صورت کم آبی خفیف نشان داده اند. با این حال، برای افزایش عملکرد خود روی آن حساب نکنید. مطالعات نشان می دهد که ورزشکارانی که مقادیر متفاوتی از آب ترشک را قبل یا بعد از تمرین می نوشند، به نظر می رسد تأثیر کمی بر عملکرد، دمای بدن و هیدراتاسیون خود دارند.

نوشیدنی های ورزشی ممکن است حمایت بهتری در پیشگیری از گرفتگی عضلانی داشته باشند، زیرا معمولاً حاوی سدیم کمتری نسبت به آب ترشک، به علاوه الکترولیت های اضافی مانند پتاسیم و منیزیم و محتوای بسیار بالاتر آب هستند.

با همه فواید احتمالی، آب ترشک یک عیب قابل توجه نیز دارد: حاوی مقدار زیادی سدیم است. من به طور کلی نوشیدن آب ترشک را توصیه نمی کنم، به خصوص اگر نگرانی های سلامتی مانند فشار خون بالا یا بیماری کلیوی، کبد یا قلبی دارید.

از آنجایی که گزینه های کم سدیم دیگری برای پروبیوتیک ها وجود دارد، بعید است که فواید آب ترشک بیشتر از خطرات آن باشد. دستور العمل های زیادی به صورت آنلاین برای ترشک سبزیجات (تخمیری و غیر تخمیری) وجود دارد، اما بیشتر آنها دارای سدیم بالایی هستند.

اگر از طعم ترشک لذت می برید و می خواهید فواید بیشتری برای سلامتی داشته باشید، ممکن است بهتر باشد خیار را تخمیر کنید و سپس به جای نوشیدن آب ترشک، گهگاهی ترشک تخمیر شده بخورید، زیرا احتمالاً هنگام نوشیدن آب ترشک، سدیم بیشتری دریافت خواهید کرد.

یک بررسی بزرگ از مطالعات متعدد نشان داد افرادی که سرکه را در وعده غذایی خود یا بلافاصله بعد از آن مصرف کردند، در مقایسه با افرادی که این کار را نکردند، بعد از غذا خوردن، گلوکز کمتری داشتند.

از آنجایی که این روش مبتنی بر شواهد در نظر گرفته نمی شود، هیچ دستورالعمل ثابتی برای اینکه چه مقدار آب ترشک باید بنوشید و اینکه آیا باید آب آن را قبل یا بعد از غذا بنوشید وجود ندارد.