تخمه آفتابگردان قزوین موجب سکته یک پسر بچه شد

تخمه آفتابگردان قزوین سرشار از پروتئین، چربی و فیبر هستند که آن‌ها را به یک میان‌وعده عالی تبدیل می‌کند. شما ممکن است تخمه آفتابگردان را به طرق مختلف مصرف کنید تا زمانی که میزان وعده غذایی خود را کنترل کنید.

سطح انرژی را افزایش می دهد. دانه های آفتابگردان غنی از پروتئین سطح انرژی شما را افزایش می دهد. دانه های آفتابگردان حاوی ویتامین B1 است که گاهی اوقات به عنوان تیامین شناخته می شود، که می تواند به تبدیل وعده های غذایی به انرژی کمک کند و شما را در تمام طول روز با انرژی نگه می دارد.

تخمه آفتابگردان منبع عالی ویتامین ها و مواد معدنی است. آنها منبع حیاتی ویتامین E، چربی های تک غیراشباع و چند غیراشباع هستند که گاهی اوقات به عنوان چربی های “سالم” نیز شناخته می شوند، و مس، روی، آهن و فیبر هستند. دانه های آفتابگردان فواید بی شماری برای سلامتی آنها را به گزینه مناسبی برای میان وعده سالم تبدیل می کند.

می‌توانید آن‌ها را در یک ظرف دربسته در فریزر یا کیسه فریزر قرار دهید. بیشتر تخمه های آفتابگردان وقتی در یخچال یا فریزر نگهداری می شوند تا یک سال تازه می مانند. اما تخمه آفتابگردان باید در مدت دو تا سه ماه زمانی که در انبار نگهداری می شود مصرف شود.

تخمه آفتابگردان را می توان به صورت خام یا پخته مصرف کرد. می‌توانید با تفت دادن آن‌ها، چه در فر یا روی اجاق گاز، طعم آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

تخمه آفتابگردان منبع عالی پروتئین و فیبر بالا است. آنها احساس سیری ما را افزایش می دهند و باعث می شوند کمتر غذا بخوریم و کالری کمتری مصرف کنیم. اگر می خواهید چند اینچ کم کنید، باید تخمه آفتابگردان را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید. مقدار توصیه شده روزانه تخمه آفتابگردان ارگانیک یک فنجان کوچک (حدود 30 گرم) است. تخمه آفتابگردان را در بنگلور بخرید.

آلرژی به دانه آفتابگردان زیاد نیست. با این حال، موارد کمی مشاهده شده است. برخی از واکنش های احتمالی عبارتند از آسم، تورم دهان، خارش دهان، تب، واکنش های پوستی، حالت تهوع و آنافیلاکسی. اگر با عوارض جانبی شدید روبرو هستید، فوراً به پزشک مراجعه کنید.