با استفاده از سرکه بیدستان قزوین سرم قندی تولید کنید

یکی از بهترین جایگزین‌ها برای شوینده‌های لباس‌ سرکه بیدستان قزوین می توانید لباس های خود را با سرکه مقطر سفید و همچنین سرکه سیب بشویید. سرکه فواید زیادی هم به عنوان غذا و هم به عنوان یک پاک کننده دارد.

سرکه با شل کردن نمک های روی یا کلرید آلومینیوم عمل می کند، به این معنی که کثیفی به لباس شما نمی چسبد. علاوه بر این، سرکه دارای خواص ضد باکتریایی است.

شستن لباس‌هایتان با سرکه لباس‌هایتان را بی‌بو می‌کند و نه بوی سرکه نمی‌دهند. علاوه بر این، سرکه نسبتا ارزان و سازگار با محیط زیست است.

برای تمیز کردن لباس‌هایتان با سرکه ۱/۲ فنجان سرکه سفید مقطر را در محفظه مواد شوینده ماشین لباسشویی خود قرار دهید. نیازی به افزودن مواد شوینده دیگر ندارید.

سرکه معمولاً لباس ها را لکه نمی کند، اما اسیدی است، بنابراین نباید آن را مستقیماً روی لباس بریزید بدون اینکه ابتدا آن را رقیق کنید.

اگر محفظه مواد شوینده در ماشین لباسشویی خود ندارید، قبل از ریختن آن روی لباس، 1/2 فنجان سرکه را با یک فنجان آب مخلوط کنید.

سرکه

شستن لباس های خود با سرکه یک راه عالی برای جلوگیری از استفاده از مواد شیمیایی خشن است. اگر پوست حساسی دارید شوینده‌های خاصی می‌توانند پوست شما را تحریک کرده و باعث ایجاد بثورات آلرژیک به نام درماتیت تماسی شوند.

اگر به نظر می رسد به مواد شوینده حساسیت دارید، سرکه می تواند جایگزین خوبی باشد.

سرکه نیز زمین دوست است. تحقیقات نشان می دهد که مواد شیمیایی خشن موجود در برخی از شوینده های لباسشویی برای محیط زیست مضر هستند.

اگر فقط از سرکه و سایر شوینده های بی خطر برای محیط زیست استفاده می کنید، می توانید مطمئن باشید که در نهایت باعث مسمومیت حیات وحش یا آسیب به گیاهان نمی شود.

در واقع آب ماشین لباسشویی می تواند به چمن شما اضافه شود و به گیاهان یا حیوانات شما آسیبی نمی رساند.