استفاده از لوله پلیکا آب برای کشیدن قلیان در نوجوانان

لازم به ذکر است که لوله پلیکا آب جدار نازک با قطر کوچک، معمولا با قطر کمتر از 20 میلی متر و نسبت قطر خارجی به ضخامت دیواره 20 یا بیشتر است به طور فزاینده ای به یک عامل ارزش افزوده کلیدی برای تعدادی از صنایع از جمله کاربردهای پزشکی، صنایع الکترونیک و صنایع شیمیایی تبدیل شده اند.

در آزمایش‌های فیزیک با انرژی بالا لوله‌های دیواره نازک در سیستم‌های خنک‌کننده آشکارساز ردیابی مورد نیاز است که در آن‌ها جرم همه اجزا به دلایل اندازه‌گیری فیزیک باید به حداقل برسد.

لوله باید به طور قابل اعتماد فشارهای عملیاتی سیال خنک کننده (حداکثر 100 بار) را تحمل کند، اما همچنین باید بتواند به راحتی و با اطمینان به سیستم خنک کننده متصل شود.

راه‌حل‌های استاندارد و یا تجاری مناسب که ترکیبی از جرم کم مورد نیاز و عملکرد فشار بالا قابل اعتماد هستند در دسترس نیستند.

لوله

بررسی متون زیر تکنیک‌های مختلفی را که برای ساخت و اتصال لوله‌های دیواره نازک وجود دارد، هم تکنیک‌های شناخته شده و هم روش‌های جدید که پتانسیل افزایش استفاده از لوله‌های دیواره نازک در سیستم‌های خنک‌کننده صنعتی را دارند مقایسه می‌کند.

شکاف هایی در دانش همراه با جهت گیری های تحقیقاتی بیشتر شناسایی شده است. چالش‌های عملیاتی و ملاحظات کلیدی که باید هنگام طراحی سیستمی که از لوله‌های جدار نازک استفاده می‌کند، شناسایی شوند نیز مورد بحث قرار می‌گیرند.

استفاده از لوله های با قطر کم و دیواره نازک در سال های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است. از آنجایی که فرآیندهای تولید برای تولید قطعات مینیاتوری بهبود یافته است این امر تولید قطعات با تلرانس بیشتر و ابعاد کوچکتر را تسهیل کرده است.

به طور خاص لوله‌های فلزی با دیواره نازک، نوآوری بیشتری در طراحی قطعات برای تعدادی از صنایع از جمله فیزیک ذرات، هسته‌ای، پزشکی و ارتباطات ایجاد کرده‌اند.

به این ترتیب، آنها به یک عامل ارزش افزوده حیاتی تبدیل شده اند و به منطقه ای با علاقه فزاینده برای تحقیقات بیشتر در مورد تکنیک های جدید تولید و کوچک سازی فرآیندهای شکل دهی لوله به خوبی تثبیت شده، همانطور که توسط برجسته شده است تبدیل شده اند.