استفاده از روغن موتور kixx برای ماشین های سنگین ممنوع شد

در حقیقت روغن موتور kixx بسیاری از قسمت های متحرک موتور را روانکاری می کند که به جلوگیری از آسیب و کارکرد روان موتور کمک می کند.

هر بار که موتور شما کار می کند، محصولات جانبی حاصل از احتراق در روغن موتور شما جمع آوری می شود. اگر آلاینده ها بیش از ظرفیت روغن جمع شوند، تجمع می یابند و رسوب، لجن و سایش در موتور ایجاد می کنند.

اگر روغن به طور مرتب تعویض نشود، این آلاینده‌ها می‌توانند بر عملکرد و کارایی کلی خودرو شما تأثیر منفی بگذارند. علاوه بر تعویض روغن در صورت توصیه، مهم است که با تعمیر و نگهداری منظم خودرو همراه باشید و از روغن موتور با کیفیتی مانند روغن پنزویل استفاده کنید.

پس چند وقت یکبار باید روغن خود را تعویض کنید؟ به طور معمول، بهتر است روغن خودرو خود را هر 3 تا 5000 مایل یا توصیه سازنده خود تعویض کنید.

با این حال همه اینها به عواملی مانند سن خودرو، شرایط رانندگی و نوع روغنی که استفاده می کنید بستگی دارد.

روغن

خوشبختانه بسیاری از خودروهای امروزی دارای نشانگرهای روغن موتور هستند و هنگامی که روغن شما کم است یا زمانی که روغن را تعویض کنید، یک علامت هشدار بر روی داشبورد شما ارائه می دهند.

بسیاری از نمایندگی ها یا مراکز خدمات نیز برچسبی را روی پنجره شما می گذارند که تاریخ نیاز به تعویض روغن بعدی را نشان می دهد.

در صورت شک، با یک تکنسین خودرو یا دفترچه راهنمای وسیله نقلیه خود برای توصیه ها مشورت کنید. همیشه بهتر است در سمت امن باشید!

وقتی روغن ماشین شما تمام می شود چه اتفاقی می افتد؟ اگر روغن موتور شما تمام شود، قطعات شروع به آسیاب شدن با هم می کنند، زیرا روغن کاری ندارند، و موتور مسدود می شود و در نهایت از کار می افتد.

این باعث آسیبی می شود که جبران آن بسیار دشوار و حتی غیرممکن است. به همین دلیل بسیار مهم است که سطح روغن خود را به طور مرتب چک کنید و روغن خود را مرتباً تعویض کنید.