اسباب بازی خرم که شب ها برای نوزادان آواز ملایم می خواند

در حقیقت اسباب بازی خرم از نوع آموزشی ترکیبی ایده آل از یادگیری و سرگرمی هستند. آنها رشد کودک را تسهیل می کنند، به کودک شما کمک می کنند تا مهارت های جدیدی کسب کند و کودک شما را تشویق می کند تا جهان را کشف کند.

نوزادان از جغجغه ها، کتاب ها و کارت های متضاد و اسباب بازی های ساده با بافت های مختلف لذت خواهند برد. یکی از بهترین راه حل های حمایت از رشد کودک، تشک آموزشی است.

تشک‌های جالب زیادی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید که در عین حال کودک شما را به حرکت تشویق می‌کند (سرش را بالا بیاورد، دست‌هایش را دراز کند، از پشت به سمت شکم بچرخد) و اشکال، بافت‌ها و اشکال مختلف را پیدا کند.

4SMART یک تشک حسی منحصر به فرد است. برای توسعه بینایی، شنوایی، لمس و تمرکز به چهار منطقه تقسیم شده است.

اسباب بازی

منطقه صدا حاوی عناصر خش خش است، منطقه لمسی دارای بافت های مختلف است، منطقه دید دارای رنگ های متضاد است، و منطقه تمرکز به کودک شما اجازه می دهد دید خود را بر روی کارت های متضاد متمرکز کند.

رنگ های مشخص شده سیاه، سفید، زرد و قرمز هستند، بنابراین برای بچه های کوچک از بدو تولد مناسب است. این مجموعه شامل اسباب بازی های آموزشی، 12 کارت متضاد دو طرفه و یک توپ حسی با برآمدگی ها و نقش های مختلف می باشد.

SMARTPLAY یک تشک تعاملی با 20 توپ است به عنوان یک استخر خشک عمل می کند. شش دیوار رنگارنگ را می توان بلند کرد و به هم چسباند تصاویر روی آنها کوچولوی شما را تشویق می کند تا سر خود را بلند کند.

این مجموعه شامل هفت اسباب بازی زرق و برق دار با مزایای شناختی مختلف است. طراحی منحصر به فرد (رنگ های متضاد و جزئیات سیاه و سفید) به این معنی است که کودک شما یاد می گیرد که چگونه دید خود را متمرکز کند.